calccircle-mobilecircle-phonecircle-white-pincommentgreen-phoneininstagrammenumobilephonequotationtwitterwhite-arrowwhite-calenderwhite-commentwhite-tag

به مجموعه سلامت و زیبایی دکتر وحید نداف خوش آمدید

09193333200

34223738_023

لاغری و تناسب اندام

خدمات ما

لاغری و تناسب اندام

تناسب اندام علاوه بر پایین نگه داشتن وزن کمک می کند بدنی کشیده و انعطاف پذیر هم داشته باشید. تناسب اندام نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارد. بارها و بارها ثابت شده است که تمرینات ورزشی منظم، رژیم غذایی معقول و غنی از مواد مغذی و شیوه زندگی پرتحرک فاکتور های مهمی در حفظ سلامت بدن هستند. وقتی بدن آماده نباشد کارهای ساده مثل خم شدن برای بغل گرفتن بچه و یا برداشتن کتاب از روی قفسه به صورت بالقوه سبب صدمه دیدن عضلات می شوند. هنگامی که عضلات ظریف بدن به خصوص عضلات پشت و گردن به طور منظم تحت تمرینات ورزشی نباشند به راحتی صدمه می پذیرند. وقتی این عضلات صدمه ببینند به زمانی طولانی برای بهبود و تناسب نیاز دارند.
وقتی که قصد سفر می کنید مطمئناً باید مقصدی مناسب و دست یافتنی برای سفر خود تعیین کنید تا در کمترین زمان ممکن به مقصد معین برسید. کم کردن وزن نیز از همین قانون پیروی می کند. در صورتی که می خواهید به وزن ایده آل خود برسید باید واقع بین باشید. اینکه دوست دارید طی چه مدت زمانی به چه وزنی برسید باید به صورت منطقی امکان پذیر باشد. پس هدف گذاری خود را منطقی و جدی انجام دهید. هدف گذاری باید دقیق تر و فراتر از مواردی همچون “من می خواهم وزن خود را کم کنم” و موارد مشابه باشد. باید هدف هوشمندانه و موثر برای خود انتخاب کنید. هدف هوشمندانه خصوصیات زیر را شامل می شود:   1- اهداف خود را مشخص کنید هدف مناسب برای رسیدن به وزن ایده آل باید به صورت ویژه انتخاب شود. شما باید توضیح مطلوب از هدف تان را در ذهن خود داشته و آن را با خود تکرار کنید. از بهترین راه ها برای به وجود آوردن انگیزه در خود، استفاده از فعل “خواهم توانست” یا “می توانم” به جای فعل “می خواهم” یا “دوست دارم” است. برای مثال نگویید: “من می خواهم وزنم 5 کیلو کمتر باشد..” بلکه بگویید: “من می توانم 5 کیلو از وزن خود کم کنم.” یا “من خواهم توانست سایز خود را از ایکس‌لارج به لارج کاهش دهم.”

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت نوبت

برای دریافت نوبت روی دکمه زیر کلیک کنید.